Produktbild
Bruhn, ManfredSaleschus, MaximHadwich, KarstenCustomer-Dominant LogicCustomer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing
Gebunden, Springer, Berlin (2024)
109,99 €
inkl. MwSt.
zzgl. Versandkosten
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
mehr
Lieferbar in 10 - 20 Werktagen


This book provides a structured overview of Customer-Dominant Logic and formulates fundamental principles that form the basis for a realignment of customer-oriented corporate management. Customer-Dominant Logic is an innovative marketing logic that consistently places the customer at the center of all business activities. This requires a fundamental shift in perspective, where the integration of the provider with the customer takes precedence over the integration of the customer with the pr ...

Weiterempfehlen:

DETAILS

Customer-Dominant Logic

Customer-Dominant Management as a New Target in Relationship Marketing

Bruhn, Manfred, Saleschus, Maxim, Hadwich, Karsten

Gebunden, xviii, 425 S.

XVIII, 425 p. 93 illus., 92 illus. in color.

Sprache: Englisch

240 mm

ISBN-13: 978-3-658-45351-0

Titelnr.: 97480938

Springer, Berlin (2024)

Herstelleradresse

Springer Heidelberg

Tiergartenstr. 17

69121 - DE Heidelberg

E-Mail: buchhandel-buch@springer.com

Bewertungen (0)
Jetzt bewerten
Mehr von Manfred Bruhn, Maxim Saleschus und Karsten Hadwich
Gesamtsumme

inkl. MwSt.

Sie haben bisher keine Artikel in deinen Warenkorb gelegt. Bitte verwenden Sie hierfür den Button 'kaufen'.